10 травня 2018 року на базі  НМЦ ПТО у Луганській області проводилось чергове засідання обласної методичної секції бібліотечних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що відбувся у формі «Ярмарку бібліотечних інновацій». Захід проводився дистанційно.

Роботу обласної методичної секції відкрила Черняк І.В., методист кабінету загальноосвітньої підготовки, психолого-педагогічного супроводу і виховної роботи НМЦ ПТО у Луганській області, яка представила програму роботи заходу та основних доповідачів, а також розкрила основні напрями інноваційної роботи бібліотекаря.

10.05.2018 1

 

Протягом заходу, в якому взяло участь 22 бібліотечних працівники з 19 закладів освіти, було розглянуто наступні питання:

- Інноваційні активно-діяльнісні форми роботи бібліотекаря закладу професійної (професійно-технічної) освіти (Алісова Т.О., бібліотекар Біловодського професійного аграрного ліцею Луганської області);

10.05.2018 2  10.05.2018 3

- Гра-квест як нетрадиційна форма роботи щодо залучення учнів до читання (Багач. О. Ф., бібліотекар ДПТНЗ «Привільський професійний ліцей»);

- Віртуальна книжкова виставка як інноваційна форма виставкової діяльності бібліотеки (Авєріна Н. Г., бібліотекар ДНЗ «Сєвродонецький професійний будівельний ліцей»);

10.05.2018 4

- Інтерактивний плакат як інноваційна форма бібліотечної роботи (Ковальова І. О., старший бібліотекар ДНЗ «Сєвєродонецьке вище професійне училище»);

10.05.2018 9

- Застосування форм і методів медіації у роботі бібліотек закладів освіти (Єфімцева М. В., бібліотекар Рубіжанського професійного хіміко-технологічного ліцею);

- Створення електронної бібліотеки як ресурсу для експерименту всеукраїнського рівня “Організація дистанційного навчання учнівської молоді й дорослих, які проживають на тимчасово окупованій території та в населених пунктах на лінії зіткнення» (Любая Т. В., бібліотекар Золотівського професійного ліцею).

10.05.2018 610.05.2018 7

Під час засідання учасники мали можливість обмінятись досвідом роботи, ознайомитись з кращими напрацюваннями бібліотечних працівників з метою подальшого його впровадження у практику роботи бібліотек закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.