14.04.202020

 

 

 

Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області 10 квітня 2020 р. було організовано on-line-засідання обласної методичної секції викладачів української мови і літератури, зарубіжної літератури на тему: «Підвищення якості та результативності уроку шляхом упровадження сучасних освітніх технологій», у якому взяло участь 20 педагогічних працівників із 17 закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Увагу присутніх було акцентовано на актуальності впровадження сучасних (особливо дистанційних) освітніх технологій, які дозволяють суттєво підвищити ефективність навчальних занять. Учасники були ознайомлені з відносно новим напрямом літературної освіти – формуванням і розвитком емоційного інтелекту молоді.

Досвідом щодо використання новітніх технологій, способів та прийомів підвищення якості уроку ділились викладачі різних закладів професійної (професійно-технічної) освіти Луганської області. Зокрема викладач Рубіжанського відділення ВП «Регіональний центр професійної освіти Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» Зайцева О. О. розповіла про свої методи й прийоми мотивації та цілепокладання здобувачів освіти; викладач ДПТНЗ «Сватівський професійний аграрний ліцей» Пушишина Т. М. доповіла про ефективність уроків української мови і літератури, які відбуваються у формі тренінгів; її колега з Рубіжанського професійного хіміко-технологічного ліцею Калугіна С. М. розкрила секрети успішної систематизації та узагальнення вивченого матеріалу через використання веб-ресурсів; Мазурік С. Ю., викладач Біловодського професійного аграрного ліцею Луганської області, звернула увагу колег на сучасні прийоми рефлексії, що застосовуються на підсумковому етапі уроку.

     Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної  освіти у Луганській області 10 квітня 2020 року проведено засідання обласної методичної секції педагогічних працівників аграрної, автомобільної, електроенергетичної галузей на тему:  «Створення мотивації успіху здобувачів освіти на основі впровадження в освітній процес інноваційних технологій». Форма проведення – дискусіна панель.

  Викладачі спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання  всіх  закладів професійної (професійно-технічної) освіти Луганщини, в яких  здійснюється  підготовка кваліфікованих робітників з професій вищезазначених галузей, знайшли чимало спільних питань для обговорення.  У роботі  взяли участь  15 педагогічних працівників з 12 ЗП(ПТ)О області.

10 квітня 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області за допомогою платформи ZOOM було проведено вебінар для відповідальних осіб з питань замовлення та отримання документів про освіту державного зразка відділів (управління) освіти міських рад та райдержадміністрацій, сільських та селищних рад об’єднаних територіальних громад та закладів освіти комунальної форми власності Луганської області за темою: «Особливості отримання та видачі документів про освіту державного зразка для випускників 2020 року»У заході  взяли участь 42 представника від вищезазначених установ.

10.04.2020 1

 

Під час вебінару Сергій Підгайко, методист НМЦ ПТО у Луганській області, надав роз’яснення щодо уникнення типових помилок при оформленні замовлення документів про освіту державного зразка на 2021 рік.Також учасники заходу отримали рекомендації з питання замовлення документів про освіту, які виготовляються поліграфічним способом.

Тетяною Мищенко, методистом НМЦ ПТО у Луганській області, було надано чіткі роз’яснення стосовно порядку отримання документів про освіту державного зразка.

Слухачі мали змогу задавати проблемні питання та отримати на них змістовні відповіді від організаторів вебінару.

 

 

 

        09 квітня 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області ініційовано проведення оn-linе-марафону педагогічних ідей за темою: «Організація навчання з використанням дистанційних технологій в системі професійної (професійно-технічної) освіти Луганської області – досягнення і перспективи (обмін досвідом)». До участі в заході долучилось більше 200 педагогічних працівників.

        Досвідом роботи щодо організації освітнього процесу з використання Інтернет-платформ та різних форм дистанційного навчання поділились методисти, викладачі загальноосвітніх дисциплін, предметів циклу професійно-теоретичної підготовки, майстри виробничого навчання, керівники фізичного виховання. Кожен презентував власні здобутки в організації віддаленого освітнього процесу, поділився напрацюваннями за даною тематикою, розкрив як позитивні, так і негативні (проблемні) сторони віртуальної професійної діяльності.

Ще до початку карантину Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області було розпочато практику проведення онлайн-консультацій з питання розширення провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти та консультування щодо формування ліцензійних справ та їх попереднього розгляду. Отриманий досвід став у нагоді на час карантину. Роботу із закладами П(ПТ)О не було зупинено!

03 квітня 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області за допомогою платформи ZOOM було проведено онлайн-нараду для заступників директорів з навчально-виробничої роботи та відповідальних осіб за замовлення документів про освіту ЗП(ПТ)О Луганської області на тему: «Особливості замовлення документів про освіту та учнівських квитків державного зразка у 2020 році». У заході  взяли участь 42 педагогічних працівника із 21 закладу професійної освіти.

Під час онлайн-наради Сергій Підгайко, методист НМЦ ПТО у Луганській області, наголосив що у зв’язку із загальнонаціональним карантином Міністерство освіти і науки розробило два сценарії завершення навчального року та проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

       02 квітня 2020 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області (далі – НМЦ ПТО) було проведено у режимі он-лайн засідання атестаційної комісії І рівня.

    На засіданні було розглянуто питання щодо атестації наступних педагогічних працівників НМЦ ПТО:

        Михайлюк А. А. – методистки кабінету загальноосвітньої підготовки, соціально-психологічного супроводу та виховної роботи;

        Мищенко Т. М. – методистки кабінету інформаційно-аналітичної та видавничої діяльності;

        Ярмонової І. О. – методистки кабінету інформаційно-аналітичної та видавничої діяльності.

        Члени атестаційної комісії заслухали інформацію щодо навчально- методичної роботи, рівня професійної компетентності вищезазначених методистів.

Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області для викладачів інформатики та педпрацівників галузі інформаційних технологій було проведено обласну методичну секцію у формі семінару-практикуму на тему: «Розвиток навичок викладачів ЗП(ПТ)О щодо діджиталізації освітнього процесу». У заході, який відбувся 11 березня 2020 року, узяли участь 14 педагогів із 13 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Луганської області.

Під час семінару-практикуму увагу присутніх було акцентовано на актуальності обраної теми, оскільки в Україні протягом наступних п’яти років відбуватиметься діджиталізація всіх сфер суспільного життя, то ж і освіта не може стояти осторонь.

Цифрова трансформація – це неминучий процес, що відбувається в усьому світі. Високотехнологічні досягнення впроваджуються в наше життя нон-стоп.Тож педагогу необхідно вчитися постійно й паралельно з основною діяльністю. Чинниками даної сучасної освітньої взаємодії є процеси глобалізації, діджиталізація. Значною мірою вони визначають життя сучасної особистості та суспільства XXI століття.

05 березня 2020 року в Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Луганській області відбувся перший воркшоп для молодих заступників директорів з навчально-виробничої роботи, які мають досвід роботи на посаді до 3-х років.

05.03.2020 6

У процесі динамічної групової роботи учасники отримали нові знання та навички за різними напрямами: початкові труднощі та їх подолання на посаді заступника директора з НВР, взаємодія між учасниками освітнього процесу, виокремлення основних завдань, складання карти вирішення проблеми із залученням ресурсів, обмін досвідом.